woensdag 1 september 2010

Wet'n Wild oogschaduw - Fine Wink

Ergens in april/mei was ik het gelukkige ' slachtoffer' van een 'Random Act of Generosity'.

Kim stuurde me enkele Wet'nWild spulletjes die me gewoon echt op het lijf geschreven waren ( lees niks superfel en tropisch maar nude tinten).

Een van de items was deze oogschaduw in de kleur ' Fine Wink'. 



Zoals je ziet echt een heel nude kleur. Op de oogleden geeft het wel een speciaal effect daardoor. Ik zou het omschrijven als ' Your skin, but better.' Je hebt niet het gevoel oogschaduw te dragen, maar je ogen krijgen wel dat tikje meer diepte. 


Zoals je ziet is de oogschaduw goed gepigmenteerd. Hij voelt heel zacht aan, brengt makkelijk aan en blijft lang creaseless ( MET een primer welteverstaan, ik heb hem nog nooit zonder gedragen).


Kortom: Kim heeft me aangestoken met de Wet'nWild microbe. 



7 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! Nu een look ermee maken (;

    http://meowitssnooze.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks voor de reclame EN de b-day-wishes!!!

    Leuk dat je nu ook WnW fan bent ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie neutrale kleur! Kun je eigenlijk overal dragen é:) valt niet op maar geeft toch net dat ietsje meer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1/9/10

    het ziet er heel goed uit, ik geraak nu ook echt benieuwd naar WnW...

    en superlief van kim natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem5/9/10

    Ik heb nog nooit iets van WnW geprobeerd. Al af en toe zien staan in Di (denk ik) maar het trok mijn ooit echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.