woensdag 5 augustus 2009

Gratis geschenkpakket van Nivea


Deze week is mijn vakantiewerk bij E5 Mode begonnen. Ik werk daar nu al drie jaar als verkoopster.

En nu loopt er bij E5 Mode een leuke actie: als je een cadeaubon vanaf 25 euro koopt krijg je een geschenkpakket van Nivea er gratis bovenop.

Het pakket is echt uitgebreid, het zijn geen proefversies die je krijgt.

Een bodylotion met zeemineralen, zeep, douchegel, een mini van het bekende blauwe potje en een scrubhandschoen. En dat alles in een mooie metallic blauwe doos.

( Het pakket kan wel veranderen naargelang de periode dat je langsgaat omdat de vooraden aangevuld worden met andere soorten geschenken, wel steeds van Nivea)

Zeker de moeite dus om eens langs te gaan als je iets leuks hebt gezien in de collectie of wanneer je iemand een pleziertje wil doen.

Ok, eigenlijk mag je niet zomaar voor jezelf een bon kopen om die daarna uit te geven, is ook een beetje zielig eigenlijk, maar je kan er nu alvast eentje kopen voor iemand en het pakket stiekem zelf houden? Of nu een bon kopen en pas binnen enkele weken iets kopen zodat het minder opvalt dat je persé dat pakket wou.

En euh .. een hele tijd geleden schreef ik eens over de gratis Nivea mascara die je kon krijgen als je ingeschreven was op de site. Ondertussen is dat al meer dan een maand geleden maar ik heb nog niets ontvangen. Hoe zit het met de anderen die deelnamen aan deze actie?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb ook meegedaan om die Nivea mascara te winnen...maar heb ook nog niks gekregen...'geduld is een mooie deugd' hoor ik veel dus....wie weet wordt ons geduld gauw beloond! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk krijg je hem snel aan! In ieder geval bedankt voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je de mascara snel ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem5/8/09

    Ik heb ook heel lang op die proefversie van de Chanel mascara moeten wachten, echt twee maanden ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eline6/8/09

    Ik heb me er vorige week voor ingeschreven, maar ik heb (logisch) ook nog niets ontvangen. Misschien hebben ze heel veel aanvragen?...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem6/8/09

    Ik heb me al meer dan een maand geleden ingeschreven en heb nooit iets ontvangen, maar krijg wel die stomme spammails!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Anoniem: ja die mails zijn echt hatelijk. Maar ik hou speciaal mijn honestbeauty adres voor dergelijke dingen zodat mijn echte adres gespaard blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem14/8/09

    Hmm ik heb zo rond 15 juli ingeschreven en ook nog steeds geen mascara in de bus. Wel vreemd dat er nog niemand hier is die er eentje gehad heeft? En de mijne is net op dus ik kan em wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.