donderdag 6 augustus 2009

Cyclax bodylotion



Ik ben al een hele poos fan van de producten van het Engelse merk Cyclax.


Het is een goedkoop merk dat echt kwaliteit biedt. Voor ongeveer 4 euro heb je een bodylotion, voor 3 euro een tube gezichtsmasker. Zelf ben ik vooral enorm te spreken over de body lotion met Aloë Vera. Hij werkt echt als een aftersun. Geen vette laag maar wel een enorm zacht velletje.

Daarnaast hebben ze nog andere bodylotions met verschillende ingrediënten. Groene thee, lavendel, .. Of gezichtsmaskers en zonnebrandcrèmes en dat voor alle verschillende huidtypes.

Ik kocht mijn bodylotion in Spanje maar je vind ze ook online en in andere landen in supermarkten en drogisterijen. Echt een aanrader om goedkoop toch een heel pakket te kunnen samenstellen om iemand cadeau te doen. Douchegel, bodylotion, gezichtsmasker van een unieker merk en goedkoper dan een gewone tube Nivea .

Het leuke is dat je in de online shop ook andere dingen kan bestellen als nagellak van Lancôme of iets dergelijks. Aangezien ik geen Visa heb sta ik dus al te popelen om nog eens naar het buitenland te gaan om eens wat anders te kunnen gaan testen van dit merk.

4 opmerkingen:

  1. Anoniem6/8/09

    klinkt goed! maar ik heb ook geen visa (en geen geld :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijne spul en helaas heb geen visa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem7/8/09

    Je kunt het ook op de dappermarkt kopen in Amsterdam :) Er staat daar een kraampje met allerlei van dit soort producten (veelal dove en normale merken) maar daar zaten dus ook potten van dit merk bij :) Heb zelf een pot met cacao body butter voor 2,-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee die heb ik gezien op Tenerife! Ik stond te twijfelen of ik hem zou kopen, maar toch niet gedaan..
    Daar hadden ze ook bodylotion en doucheshower. Had ik hem toch maar gekocht, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.