maandag 10 augustus 2009

Honestbeauty op de cover van Vogue!



Jaja je ziet het goed ik sta op de cover van Vogue! Maar niet getreurd jij kan er ook op want het is uitermate fake gemaakt via een online fotobewerkingsprogramma.
Toegeven: het is wel eens leuk om te zien en te dromen hé.
De site in kwestie heet Photofunia en biedt heel wat ludieke kaders om rond je foto te plaatsen. Jezelf op tv of in een kunstgallerij? Geen enkel probleem, en dat dan nog volledig gratis!
Verder kan je ook je foto bewerken via Picnick, dat is de site waarmee ik onder andere mijn banner heb gemaakt. Wederom volledig gratis en alles wijst zichzelf uit. Geen geklungel met photoshop go online!

6 opmerkingen:

  1. Hahaha ik dacht 'gaaaaaaaaaaaaaaaf' xD had jij mij even goed tuk xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ioni: Grappig hé. Doet me denken aan sommige ronkende krantenkoppen met dn zo'n flauwe inhoud :D fijn dak ik toch al 1 persoon beet had. :d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt net als echt! Cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha... ik ken het programma. Is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/8/09

    hahaha :D ziet er cool uit

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.