maandag 10 augustus 2009

Straks gelangels + aanbieding Rituals lipsticks

Vandaag heb ik een afspraak om gelangels te laten plaatsen. Ik heb alle do's en don'ts nog eens op een rijte gezet en tot de conclusie gekomen dat ik na mijn gelnagels wel een kuur van Herôme zal volgen om mijn eigen nagels terug in topconditie te krijgen. Mijn nagels zijn nu toch ook al niet hoe ik ze zou willen ( heel plooibaar, breekbaar en met kleine putjes op het nageloppervlak) dus zo een drama zal het na de gelnagels wel niet zijn.

Daarbij komt nog dat ik via via iemand gevonden heb die gelnagels plaatst voor 35 euro. Het gaat om iemand die er een opleiding voor gevolgd heeft maar waarschijnlijk geen kapitaal heeft om een echt salon op te starten en dus tegen lagere tarief in haar eigen huiskamer gelnagels plaatst. Voor die prijs wil ik het zeker eens proberen.

En over zachte prijsjes gesproken. Dankzij de nieuwsbrief van WAAT? kreeg ik te horen dat ze een set van 3 populaire lipsticks van Rituals verkopen voor 18,95 euro.




Een heel mooie prijs als de kleuren je bevallen.

Ikzelf laat deze aanbieding wel aan me voorbij gaan. Ik zou enkel de lichtroze lipstick willen en mijn beautybudget van deze maand is de lipgloss van Smashbox nog niet te boven.

En toegeven: als ik mezelf 10 euro per maand beautybudget gun dan moet ik gelnagels daar toch niet in meerekenen hé? Of ik zou nooit meer wat nieuws kunnen kopen.

4 opmerkingen:

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.