zondag 1 november 2009

Round'up oktober



Zoals elk maand ook deze maand een overzicht van mijn aankopen en de dingen die ik heb opgemaakt.


Gekocht en gekregen:


  • Leona Lewis douchegel

  • Staaltje Scarlett

  • 10 Moonminerals samplepotjes

  • Vanillezeep Yves Rocher

  • Licht roze kohlpotlood, Yves Rocher

  • Douchegel met koffiebonen ( Yves Rocher)

  • 6 zeepjes van Aroma Green

  • Country Colours kleurshampoo

  • Gliss Kur hair repair, shimmer emulsie voor (geverfd) bruin haar

  • Ultra Doux shampoo met henna en braambes

  • Herôme nagelverharder extra strong

  • ELF blush in de kleur Innocence

  • ELF liquid lipstick in de kleur Caramel Candy

  • Reinigingsmelk voor de gemengde huid, Garnier

  • Culture Bio, Crème du Réveil, staal

Opgemaakt:

  • Masker met Dode Zeemineralen, Schlecker

  • Garnier Pure, poriënsluitende lotion

  • Zeeppraline met zwarte chocolade

  • Wilkinson scheermesje

  • Reinigingsmelk voor de gemengde huid van Nivea

  • Country Colours kleurshampoo

  • Culture bio dagcrème staal ( review volgt nog!)

  • Body lotion met Bourbon vanille, Yves Rocher ( 50 ml)

  • 3 x 2 koude wasstrips van Veet

  • 1 rol wattenschijfjes

  • Sensodyne proglasur tandpasta

  • Parfum, Ode au rêve, Yves Rocher, 50 ml
  • Nagellak remover, 125 ml

Dit is voor mij toch wel redelijk bijzonder want het is de allereerste keer dat ik een parfum heb opgemaakt.
Meestal vind ik het zo duur of zo lekker ruiken dat ik er gierig op ben ( idem met die Leona Lewis douchegel trouwens, heb hem nog maar 1 keertje gebruikt).
Maar aangezien de kinderen van mijn stageklas zeiden ' Oooh juf, jij ruikt zo lekker.' en ' Ik vind het fijn als je komt helpen met een oefening want dan kan ik nog eens ruiken.' kon ik moeilijk de dag nadien stoppen met parfum dragen. :D
En eigenlijk heben ze gelijk. Het is aangenaam om iemand te hebben die fijn ruikt als je dicht tegen elkaar komt. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar de geur van sommige stinkende leerkrachten staat inderdaad nog in mijn geheugen gegrift. Er was eentje ooit zelf zo erg dat ik nog liever slechte punten haalde dan uitleg te moeten vragen.
En ik ben ook wel trots dat mijn aankopen in evenwicht zijn met wat ik opgebruikt heb.
Hoe zit het bij jullie deze maand? Volledig laten gaan of toch wel wat opgelet?

5 opmerkingen:

  1. Wat veel aankopen en opgemaakt beauty producten.

    Nog nooit Leona Lewis douchegel gezien hier in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Dhini, je kan de Leona Lewis douchegel niet bij een winkel kopen. Deze wordt exclusief verkocht in België door het bedrijf LR.

    Oh wat lief van die kindjes :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik ging het Dhini net ook zeggen. Ik heb deze douchegel gewonnen om Steffi haar blog. En ben er ook superblij mee. :)

    Die kindjes zijn echt om op te eten zo cute! Ik heb nog nooit zo'n lieve klas gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor info Steffi en Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het vroeger ook altijd zonde om parfum leeg te maken. Totdat er eentje slecht werd, dat vond ik nog erger. Dus nu gebruik ik ze elke dag zodat er ook wat leeg wordt.

    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.