woensdag 26 mei 2010

Hey, I'm in love ...


Ik had nooit lid mogen worden van de Facebookgroep van Chanel.
Want dan krijg je alle kleurtjes van hun nieuwe 'Rouge Coco' lippenstiften mooi opgelijst met een foto en sappige kleurbeschrijving erbij en dan wordt de verleiding om er wat van aan te schaffen steeds groter.

Ik hoor de cadeaubon in de kast al schreeuwen dat hij wil gespendeerd worden aan zo'n lippenstift. 

Hmm, ik had mezelf beloofd tot na de examens niets te kopen, maar strikt gezien geef ik geen geld uit, het is een cadeaubon ( superflauw excuus hé?).  En na zo enkele teleurstellende lipproducten te testen krijg ik de drang terug te keren naar mijn lekker vertrouwde succesformule, the good old Chanel.

Ik denk toch dat ik eens in de parfumerie binnenstap, al is het maar gewoon om te kijken. ( En iedereen weet dat dat gewoon vragen is om buiten te stappen met een zakje :p) 

Mijn favoriete kleuren even op een rij, natuurlijk enkele geselecteerd op de kleur die ik op mijn scherm te zien krijg, geen idee hoe het er in real-life allemaal uitziet.

















Zoals je ziet, 100% Honestbeauty. Nude met een extra touch. Misschien gaat mijn voorkeur wel naar Organdi Rose? Met zijn blauwe ondertoon met dat heel mooi staan bij mijn bleke huidskleur en het maakt je tanden optisch witter. Of ga ik voor de iets opvallendere Mademoiselle? Dillema's, dillema's, dillema's ^^.

Grappig eigenlijk, dat ik me nooit heb afgevraagd hoe de aarde ooit is ontstaan, of hoeveel sterren er in het heelal zouden zijn, maar me wel afvraag welke lipstick mijn volgende wordt.

Tjah, een mens heeft zijn prioriteiten. 

Denk nu niet dat ik een compleet achterlijk cliché van een dom blondje ben, soms gun ik mijn brein gewoon de innerlijke rust door voor de verandering eens niet filosofisch over het leven te zitten nadenken. Zoals laatst, wanneer ik me afvroeg wanneer 'tijd' nu eigenlijk precies begonnen was. Rekenen ze dat vanaf de oerknal? Of ervoor? Hoeveel ervoor dan? 

Snap je, soms heeft mijn rare brein Chanel nodig om tot rust te komen.

Geen slecht idee, zo vlak voor de examens.

EDIT: Ik ben daarnet een kijkje gaan nemen en de kleuren zijn in het echt redelijk nauw aansluitend met wat je te zien krijgt op het computerscherm. Het nadeel is wel dat de lipsticks helemaal niet 'sheer' zijn maar redelijk goed dekken. Wat maakt dat je de kleur niet makkelijk kan opbouwen. Ik ben niet zo'n fervent lipstickdrager en voor mij persoonlijk zijn de kleuren iets te fel aanwezig in mijn gezicht. De verkoopster verzekerde me dat de kleuren mij goed stonden ( en ik geloof haar zeer zeker, want ik had geen vogelschrik gevoel, maar echt tevreden was ik niet) maar dat ik vast nog niet gewend ben om mijn lippen echt opgemaakt te zien. Daarin heeft ze gelijk gehad, ik ben meer het type van de oogmake-up en draag overwegend lipgloss. Maar om mezelf te gaan 'trainen' met een Chanel, dat vind ik er toch wat over, als het dan na een paar weken toch mijn ding niet is was het een dure miskoop. Ik ging dus naar huis met een heel neutraal roze lipstick van Estée Lauder en een glossje van Une, met het idee dat ik binnenkort wel eens de rekken van Catrice of Essence ga onveilig maken om mezelf eens met fellere lippen op te maken.


11 opmerkingen:

  1. Hihi, als je nog een cadeaubon hebt liggen zou ik toch niet twijfelen hoor :) En dat kleurtje zal je waarschijnlijk meteen kunnen kiezen eens je ze in real life ziet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem26/5/10

    Ze zien er allemaal super uit hé, moeilijk om te kiezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bwa, een cadeaubon is toch al uitgegeven geld hè :-) Dus als je hem echt wilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik weet zeker dat jij verliefd gaat worden op de Rouge Coco's! De formule is superzacht en de kleuren zijn prachtig! Ik denk dat er ooit nog wel eentje in mijn bezit gaat komen, ik ben echt fan van mn Rouge Allure!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Saskia26/5/10

    Ik heb er eentje gratis gekregen van die nieuwe Rouge Coco lijn in de ici paris. Ik kreeg een bon toegestuurd en kreeg bij de inlevering van de bon in de winkel een lippenstift. Ik ken de naam of nummer niet meer :p

    Maar je moet eens in de winkel gaan zien, hé ;) Moooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Saskia26/5/10

    Maak je eens een foto waarop je de Estee Lauder lippenstift draagt?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nathalie26/5/10

    Facebook en cadeaubonnen zijn dodelijk :) Maar goed dat ik niet al te vaak in de buurt van een winkelstraat kom, ik zou snel arm zijn...
    Hoe is het eigenlijk nog gelopen met die facebookgroep die je zus en jij hadden opgericht over dat aftellen en de microgolfoven?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kleuren zien er inderdaad mooi uit, maar ook ik draag eigenlijk nooit lippenstift!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem27/5/10

    ohh ja ze zijn echt zooo prachtig!!! Jummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zien er wel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.