donderdag 27 mei 2010

Stylish blogger Award

Van Laura (Vivaglam) kreeg ik de stylish blogger award!

Bedankt Laura!



De regel van deze award is simpel. Je vertelt 5 weetjes over jezelf en geeft hem tenslotte door aan 5 andere bloggers.

Mijn weetjes:
  • Ik heb een heel specifieke voorkeur voor nude en zachtroze kleurtjes. Dat maakt dat je in mijn stash eigenlijk bijna continu een déja-vu gevoel hebt, maar dat trek ik me niet aan en ik blijf toch steeds hetzelfde kopen.
  • Sinds kort kunnen de doosjes en mandjes waar ik mijn make-up in bewaar niet meer dicht. Ik zou extra mandjes kunnen aanschaffen, maar ik ken mezelf, ik zal ze dan toch in no-time vullen want bijna lege mandjes staan zo zielig. ( En zeggen dat mijn stash zoveel kleiner is dan die van andere bloggers).
  • Ik heb een blouse van 5 jaar oud die echt versleten is en gekrompen in de was waar ik geen afsand van kan nemen terwijl ze niet echt draagbaar meer is.
  • Ik heb vorige zomer gladiotor sandalen gekocht en ze nooit gedragen omdat ik me schaam over mijn voeten.
  • Ik leef continu in strijd met mijn haar. Als het kort is wil ik het lang; als het lang is wil ik het kort, ... Op de duur laat ik het gewoon groeien, is goedkoper dan naar de kapper gaan en mijn ontvredenheid blijft hetzelfde.
En dan nu het tweede deel, de blogs die ik tag:

Jozefa

Peace, love and make-up

Dazzlemakeup

Glamourista


Celien

5 opmerkingen:

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.