vrijdag 28 mei 2010

Review Aquarelles Végétales Gelblush

Yves Rocher heeft al een tijdje een nieuwe lijn ' Aquarelles Végétales'.

Ik kocht daarvan de gelblush in de kleur 'Corail Nude'.
Aanvankelijk schrok ik wel en dit om twee redenen.

Ten eerste leek de kleur Corail Nude op de site veel meer op een nude peachy kleur dan zo'n felle koraalkleur. Ik dacht eigenlijk dat ze me per ongeluk de verkeerde kleur hadden toegestuurd maar een raadpleging van de tube bewees het tegendeel.

Ten tweede schrok ik omdat de substantie heel waterig en lopend is, je hebt al gauw teveel genomen.



Op het eerste zicht is het een heel felle kleur, maar doordat het zo waterig is wordt die heel doorschijnend als je hem aanbrengt. Het eindresultaat is een heel lichte waas van kleur op je wangen die heel natuurlijk overkomt. Alsof je net begint te blozen. Doordat hij zo weinig dekkend is geloof ik ook dat echt elke huidskleur deze aankan. 

Let wel op dat je niet te lang wacht met het opensmeren eenmaal je de blush op je wangen aanbrengt, want dan loop je het risico dat je blijft zien waar het product voor het eerst contact maakte met je huid. Zoals je een beetje kan zien op de swatch van mijn hand.
Wat ook meteen opvalt is de geur. Een fruitige, maar wel licht chemische, geur van watermeloen. 
Persoonlijk haat ik chemische fruitgeuren maar bij deze blush valt het eigenlijk best mee, het fruit overheerst de chemie. De geur is niet overheersend en dringt niet in je neusgaten als je de gelblush aanhebt. 

Ik vind het eigenlijk een echte wannahave voor deze zomer en ben heel blij dat ik hem gekocht heb.

Prijs: 3,90 euro voor 7ml. 

12 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, zal er ook eens voor gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem28/5/10

    De moeite om te proberen, zeker door de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje te oranje voor mij! Maar wel grappig dat ze dat bij Yve rochers hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm ik hou meer van gewone poederblushes ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Saskia28/5/10

    Wat een schattig tubetje, hihi :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, gelblushes zijn niet echt mijn ding, ik zou echt knoeien! Leuke review!
    + bedankt om me te followen op twitter!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem ook getest en vond hem wel leuk, dus het is nog eens extra leuk om je review te zien erover, mss koop ik hem nu wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! En het is ook helemaal niet duur, ik heb nog nooit een vloeibare blush geprobeerd, toch maar eens doen dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vorige reactie ging niet helemaal goed geloof ik..
    Wat leuk! En het is ook helemaal niet duur, ik heb nog nooit een vloeibare blush geprobeerd, toch maar eens doen dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem29/5/10

    ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. denk dat hij een beetje te oranje is voor mij.. maar wel een leuk hebbedingetje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem31/5/10

    Niet mijn kleur en ook de formule lijkt me niet zo handig. Ik blijf bij mijn mineral en poederblushes :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.