zondag 30 mei 2010

Vaderdag tip!

Het is dikwijls wat zoeken naar een leuk cadeautje voor onze vaders. Vaak hebben ze alles wat ze nodig hebben al zelf gekocht. En van die hebbedingetjes kopen die enkel in een hoekje van de kast vergeten worden is ook zonde van het geld.

Meestal ga ikzelf op zoek naar spullen die hij kan opgebruiken, zoals parfums of iets dergelijks.

Om wat inspiratie op te doen was ik aan het rondsurfen en kwam ik het merk ' Cosmentis' tegen met hun 4VOO-lijn ( uitgesproken als 'for' in het Engels, gevuld door het Franse 'vous').


Dit is een uitgebreid verzorgingsgamma speciaal voor de mannenhuid.

Het is een echt verwenmerk, de producten worden vaak in schoonheidssalons gebruikt en stralen pure luxe uit.

Wat me vooral aansprak was een gezichtsbehandeling van 30 minuten, de 'Business Treatment'.

Dit houdt in:

  • Een schouder- en nekmassage om te ontspannen.
  • Een reiniging + scrub
  • Een gezichtsmasker
  • Een aangepaste dagverzorging
Bye bye ingegroeide baardharen en stressy look!

Als ik het zo lees krijg ik er zelf zin in om me in de behandelingsstoel te laten neerploffen!

Normaal kost zo'n behandeling 35 euro.

Dat is een vrij normale prijs voor een verzorgingsinstituut.

Honestbeauty zou Honestbeauty niet zijn als ze voor haar lezers geen contact heeft opgenomen met Cosmentis! ( Neen, ik schrijf dit niet in opdracht van Cosmentis, ik had ze zelf gevraagd of ik wat info mocht voor een vaderdagspecial)

In enkele schoonheidssalons in Antwerpen, Haacht, Oudenaarde, Opglabeek en Brugge mogen onze lieve vaders deze lekkere behandeling ondergaan voor 18 euro!

Interesse? Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is me even mailen (honestbeauty@live.nl)  zodat ik je de cadeaubon en specifieke adressen kan doorgeven.

En hij maar denken dat je de volle 35 euro betaalde ;) wedden dat hij zich schuldig voelt en jou ook weleens trakteert? :p

Geen vader die interesse heeft voor zo'n behandeling? Geen nood! De cadeaubon mag door elke man ingevuld worden tot september 2010. Je kan hem dus ook gebruiken om iemand cadeau te doen voor een verjaardag of om vriendlief eens lekker mee te verwennen.

4 opmerkingen:

  1. Anoniem30/5/10

    Wat een enorm leuk idee! haha mijn pa is er denk ik niet voor in voor zoiets, mijn vriend vast wel. Jammer dat belgie weer een eindje rijden is! Antwerpen zou wellicht nog wel kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem30/5/10

    Ik heb je gatagged!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee, maar mijn papa zou het niet leuk vinden denk ik! ik ga maar op zoek naar iets anders... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem30/5/10

    leuk idee, jammer dat mijn vader de massage bon van vorig jaar ook nog heeft liggen :(

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.