woensdag 4 mei 2011

Getest: Bamboo detoxpleisters van Webshop in Balanz

Dankzij Webshop In Balanz kreeg ik de kans deze ontgiftende bamboe patches te testen.





Dit zijn pleisters die je voor het slapengaan aanbrengt op je voeten en die 's nachts je gifstoffen gaan opslurpen.

Eigenlijk zijn het kleine zakjes met (voor zover je kan zien) bruine korreltjes. Die korreltjes ruiken heel sterk kruidig en lichtjes medisch.

Na een nachtje met deze pleisters schrik ik 's ochtends wel even als ik ze afhaal, ze zijn helemaal mals geworden, de korreltjes zijn een soort zweterige gelei geworden en de geur is nog sterker dan de avond ervoor.



Uit onderzoek van gebruikte pleisters blijkt dat er effectief een heleboel gifstoffen opzitten, en door die felle bruine kleur denk je meteen 'Woooow'.

Maar zelf denk ik dat die kleur gewoon komt doordat de korreltjes vanbinnen bruin zijn, en die gaan oplossen en die kleur naar boven brengen.

Of die bruine smurrie dan ook gifstoffen bevat?

Vast wel, want de korrels zijn zo'n vieze moes geworden door je lekkere voetenzweet en iedereen weet dat zweet dient om afvalstoffen uit het lichaam te drijven.

De grote vraag is: zitten er MEER gifstoffen in dat pleisterzweet dan in 'gewoon' zweet?

Kan je niet gewoon een diepvrieszakje rond je voeten binden 's nachts en je voeten zo lekker laten uitzweten?

Dat vermeldt de informatiebrochure bij deze pleisters niet jammergenoeg, want dat had het product natuurlijk wel zijn geloofwaardigheid meegegeven.

Heeft het gewerkt? No idea.

Maar schade zal het alvast niet aangericht hebben dus proberen kan geen kwaad.




2 opmerkingen:

  1. Ik had hier nog niet van gehoord, gek iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook een keer getest. Ook maar 1 nachtje, dus te kort om er iets zinnigs over te zeggen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.