maandag 25 juli 2011

Give your skin a break - Estée Lauder Advanced Night Repair

Onder het jaar door krijgt een mens best wat stressmomenten te verwerken. Deze stressmomenten hebben hun weerslag op de gezondheid van je huid.


Het is niet voor niets dat mensen met veel kopzorgen er sneller oud uitzien dan mensen die als een fladderende vlinder door het leven gaan.


Wat doen we als tegenreactie? Eens goed vakantie nemen.


Chillen in de zon, een lekkere cocktail, sexy bikini en een zwembad. Meer moet dat niet zijn toch?


Hoewel dat mentaal onze batterijen heel goed oplaadt is het toch nog steeds geen vakantie voor onze huid.


De UV-stralen van de zon, de airco in het vliegtuig, ... niets dan extra aanvallen die onze gezichtshuid te verwerken krijgt.


Gun ook je huid een dosis vakantie en verwen het met Estée Lauder, Advanced Night Repair.





 
Toen ik dit product in handen kreeg heeft het nog een heel jaar in zijn verpakking, ongeopend in de kast gestaan. Ik dacht dat het een heel crèmig product was tegen rimpels voor oudere vrouwen.

Estée Lauder heeft nu éénmaal zo'n 40-plussers imago met die heel klassieke verpakkingen.


Pas toen ik wat research ging doen bleek het niet zozeer om de rimpels te gaan, maar om het bevorderen van het zelfherstellend vermogen van de huid en het blokkeren van vrije radicalen voor ze schade aanrichten was ik verkocht.


De substantie is helemaal niet crèmig, het is een licht oranje voeibare gel die je met een pipet kan aanbrengen. Geschikt voor elk huidtype, ook de vettere.




Ik beken dat ik het product niet elke avond gebruik, maar het afgelopen jaar heb ik wel meermaals een maandlang een kuur gevolgd waarbij ik dit product elke avond gebruikte.

Ik merkte wel dat het een positief effect had op mijn huid. Mijn teint ziet er gezonder uit als ik dit product gebruik en droogtelijntjes verdwijnen ook als sneeuw voor de zon. En het beste van al: dat terwijl je lekker tam ligt te slapen en niets zelf hoeft te doen.

Het is perfect te combineren met mijn gecombineerde vette huid, het veroorzaakt geen onzuiverheden.

Een heel fijn product om te hebben, een pak minder fijn om het te moeten betalen.

Prijs: ongeveer 65 euro voor 30 ml. *slik*

Hou er dan ook nog rekening mee dat het een nachtcrème niet vervangt, het is een product dat je voor je nachtverzorging aanbrengt.
Dubbele kosten dus.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op dit product, gebruik het al jaren! Gelukkig is het wel zuinig in gebruik, dus vind ik de prijs nog doenbaar (niet goedkoop), daar houd ik ook wel rekening mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vooral fan van de oogcréme! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem29/7/11

    Ik vind de prijs ook wel meevallen. Ok, het kost wel wat, maar je komt best wel lang toe met een flesje!

    Wat ik zelf een aanrader vind: op bepaalde momenten in het jaar zijn er pakketjes van Estée Lauder en daarin zit vaak een mini van een serum. En zelfs met een mini kom je een eeuwigheid toe. Dus bv.: toilettas met een fullsize dagcrème, mini serum, mini oogcrème voor de prijs van de dagcrème alleen. Goeie deal zou ik zo zeggen! (op voorwaarde dat je een Estée Lauder dagcrème gebruikt natuurlijk!).

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.