zondag 24 juli 2011

L'Oréal Sublime Bronze One Day

Dit product is echt ideaal voor mensen als ik.

Daarmee bedoel ik bleekscheetjes die tegelijk ook bang zijn om zelfbruiners te gebruiken uit angst dat het oranje zal uitslaan of dat je strepen zal hebben.

Met de Sublime Bronze One Day kan je, zoals de naam het zegt, voor één dagje als gebruinde godin door het leven gaan en 's avonds was het tintje gewoon weer af.


VOOR:


TIJDENS:



Zoals je ziet smeer het heel breed uit, je mag zeker niet te veel nemen. Ik heb hier nu gewoon veel genomen voor de foto.

Werk ook snel, want het goedje trekt meteen in.

Ik heb het bewust tiental seconden laten trekken voor ik met een tissue het teveel aan product weghaalde en dit is het resultaat:


Hierdoor zie je duidelijk het verschil MET en ZONDER de Sublime Bronze One Day. Dat zie je niet als je een kleine hoeveelheid neemt en ze meteen uitsmeert.

Ik heb foto's proberen maken van mijn benen ( waar ik het wel op gesmeerd zoals het hoort), maar het resultaat is zo naturel dat je echt niet ziet dat je vals gespeeld hebt. De kleur heeft iets weg van caramelbruin en is helemaal niet oranje als je het snel genoeg insmeert.

Toch te traag gewerkt en is het resultaat niet naar je wensen? No problem! Washandje erover en nog eens proberen.

Ideaal voor alle dames die hun vakantie later op de zomer gepland hebben en nog geen tijd hebben gehad om wat kleur te krijgen op een zomers terras.

Want toegeven; niet zo irritant als die vriendin die WEL al op vakantie is geweest en dan met van die sexy killer legs naast jou komt zitten. 

Problem solved! Killer legs for everyone!

Nog een heel groot voordeel: éénmaal je het smeren met de Sublime Bronze One Day volledig onder de knie hebt kan je met een gerust hart aan de slag met echte zelfbruiners. De techniek die je nodig hebt is dezelfde. 

Prijs: ongeveer 13 euro.


2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zo'n bleekscheet die bang is van zelfbruiners ;-) Mss dat ik hem deze week ook is ga testen, je hebt me overtuigd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is nou eens een handig product.:D Ik vergeet mij zelf altijd te bruinen met zelfbruiners en dit is er zo opgesmeerd.

    Ik ga zeker even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.