maandag 18 juli 2011

What's in my (beauty)bag ?

Vandaag een inkijk in het toilettasje dat je meestal in mijn handtas aantreft.



  • Travelsize Nivea handcrème
  • ICI PARIS travelspray voor parfum, gevuld met Hypnôse Sense van Lancôme
  • MAC Bronzer in de kleur 'Golden' ( jaja, al aardig opgebruikt) + kwast
  • Lumi Touch concealer van Maybelline, mijn favoriete concealer voor onder de ogen. Geeft een matige dekking waardoor het naturel blijft, maar hij zorgt er wel voor dat donkere kringen verdoezelt zijn. Geen 'zwaar' gevoel maar een luchtige concealer, perfect voor de zomermaanden dus.  Handig in gebruik met de ingebouwde kwast.
  • Mijn all time favourite: het waterproof oogpotlood van Lancôme, ik kan niet zonder.
  • Chanel Coco Rouge Shine lipstick, kleur Evasion.

2 opmerkingen:

  1. Mooie producten! Eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een touch-up, al moet ik zeggen dat mijn toilettasje altijd uitpuilt van de producten... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem19/7/11

    Mijn toilettasje puilt ook uit, en als iets dringend zoek valt het nog eens allemaal de grond op ook. echt hel soms

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.