woensdag 20 juli 2011

Supertip van Liz Earle!

Jullie konden al enkele keren lezen over het Engels merk Liz Earle op Honestbeauty.




De uitleg over het merk gemist? Klik dan HIER.


Voor reviews over hun Cleanse&Polish of hun tonic en dagcrème kan je HIER en HIER terecht.

Af en toe krijg ik leuke beautytips van hen in mijn mailbox en nu zat er eentje bij die gewoon TE handig is om voor mezelf te houden.

Ken je de klassieke truc al om een lepel in de koelkast te leggen en deze 's ochtends tegen de ogen te drukken tegen wallen?

Wel .. Liz Earle bedacht een betere variant!

Neem een stapel wattenschijfjes en doordrenk ze met je favoriete oogreinigingslotion.

Doe ze in een zakje of plastic doosje en zet ze in de koelkast.

Zo heb je continu het heerlijk frisse gevoel van een ijskoude lepel, maar tegelijk reinig je de ogen.

Werkt ook met kant-en-klare eyepads trouwens.

En terwijl ik dit zit te schrijven bedenk ik me dat dit eigenlijk met ALLES kan. Ook met je gezichtslotion, maskertjes, ...

Heerlijk idee voor warme zomerdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.