zaterdag 25 juni 2011

Huidige verzorgingsroutine

Ik wissel nogal vaak van verzorgingsroutine, maar ondertussen ben ik alweer enkele maanden helemaal tevreden van de volgende routine:


Ik schreef in het verleden al eens over Liz Earle en hun welbekende Cleanse & Polish  *klik voor de review daarover *

Niet lang daarna begon ik ook de rest van de lijn te gebruiken.

Met andere woorden: de tonic en de dagcrème.

De tonic is echt heerlijk. Hij ruikt fris en zoet en laat de huid fris, proper en zacht achter.

Hij doet zijn werk, zonder de huid onnodig uit te drogen.

Hij bevat heel veel natuurlijke ingrediënten zoals het sap van Aloë Vera, komkommerextract, Calendula extract, Kamille extract, vitamine E, hop, ...




De dagcrème voor de normale tot gecombineerde huid lijkt aanvankelijk misschien iets te rijk, maar na langdurig gebruik merk je dat het eigenlijk precies voldoende is voor een gezonde huid.






Ondertussen is die pot al lang zo vol niet meer. :)

Ik hou echt van de Liz Earle producten. Ze zijn allemaal zo zacht voor de huid. Vaak zijn producten voor de vette/gcombineerde huid heel agressief, maar hier is dat totaal niet het geval en deze aanpak werkt!

Mijn huid ziet er gezond uit en het aantal onzuiverheden is beperkt.


Nog een pluspunt: niets van de producten van Liz Earle werd op dieren getest.


Ik ben heel benieuwd naar de rest van hun producten zoals bodylotions.


5 opmerkingen:

  1. Klinkt wel fijn, ik heb eigenlijk nog nooit van het merk gehoord :-) Weer iets bijgeleerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog nooit van het merk gehoord, maar het is altijd tof om nieuwe dingen te leren kennen!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit van dat merk gehoord.. Klinkt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dit merk ook niet, waar kan je het kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Peggy: het is een Engels merk dat inderdaad in Europa niet zo gekend is maar onder de aanhangers van ' natuurlijke ingrediënten' etc .. best wel wat aandacht krijgt. Het is voor ons enkel te krijgen via hun Ierse website ( iers, want dan kan je makkelijker laten omzetten in euro)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.