maandag 8 augustus 2011

Honestbeauty Loves Solar Expertise beschermende olie

Ik ben al jaar en dag een fan van lichaamsolie.

Of het nu een babyolie van Zwitsal is, eentje met arganolie van Kiehl's, eentje met Monoï van Yves Rocher. I Lov'em all!

Olie blijft lange tijd op je huid waardoor het alle kans krijgt lekker lang in te trekken.

Niet handig in de winter, maar in de zomer onder mijn korte rokjes en kleedjes geef ik mijn benen graag een satijnfinish met een olie.

Ik ga echt niet zonnen zonder een olie mee te nemen. ( Als is 'zonnen' in ons Belgenland tegenwoordig niet echt aan de orde)

Nadeel: als je met je lijf vol olie in de zon gaat liggen voel je je echt wel een soort biefstuk die ligt te braden.
Je bent verplicht ook nog een zonnebescherming te gebruiken en dat is vrij omslachtig.

 Olie geeft gaf geen ( of nauwelijks) bescherming aan de huid.

Dat L'Oréal Solar Expertise dit gat in de markt heeft opgemerkt en nu ook een olie aanbiedt met een degelijke bescherming is als een geschenk uit de hemel.




Een velletje met de typische 'glow' als je een olie gebruikt zonder het gevoel te hebben dat je lekker gaar ligt te sudderen.

Ideaal!

Gecombineerd met de spraydop is dit product handig in gebruik en nog eens lekker zuinig ook.

Ik heb deze flacon al meegenomen op vakantie ( en dagelijks gebruikt) + vrienden en vriendinnen hebben hem ook af en toe geleend en je ziet niet eens dat het echt zwaar gebruikt is.

Om je een idee te geven: nu komt de olie net onder de rand van de letters 'Paris' onder 'L'Oréal'.

Met mijn gewone zonnebrandcrèmes is dat totaal niet het geval. Dan ben ik op een twee wekend durende vakantie minstens één tube kwijt + een tweede die bijna op is.

Als deze op is ga ik zeer zeker in de toekomst nog van deze beschermende olie aanschaffen.

En voor de prijs willen we zeker geen gerimpelde uitgedroogde huid krijgen met pigmentvlekken.


Ongeveer 16 euro.



Alvast in huis halen, voor het geval de zon toch eens doorbreekt.

9 opmerkingen:

  1. Klinkt goed ! Ik heb nog nooit olie gebruikt als zonnebescherming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dat kan ik wel gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sarah8/8/11

    Ik heb hem dit jaar ook gebruikt, echt een super goede spray ! We zijn 11 dagen weggeweest en hebben 1 bus en een halve opgedaan. En echt zuinig zijn we niet geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Sarah: woow een anderhalve fles is best veel. Nujah, ik beken dat ik wel afwisselde met een factor 20.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jessy9/8/11

    Zou er veel verschil zijn tussen deze en die van Ambre Solaire? Want die heb ik net gekocht. Stond in de winkel al te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn spul he! ik ben er al 2 zomers fan van, helaas met dit belgië weertje nog niet veel kunnen gebruiken dit jaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sarah9/8/11

    @Maaike, voor ons is da echt ni veel een anderhalve fles, geloof mij! Sinds nekeer een ergere verbranding door de zon, hebbe we ons lesje wat te goed geleerd, waardoor we ons omt kwartier kunnen inwrijven + als we daartussen zwemmen wrijven we ons dubbel in. Beetje er over waarschijnlek, maar dus is een anderhalve fles echt ni veel voor ons :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Sarah: Nja .. mijn vriend is niet echt een smeerder, hij smeert alleen als ik erop aandring. Moest hij ook degelijk inwrijven zou het ook ene ander verhaal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.