donderdag 20 oktober 2011

Braun - Satin Hair 7

Het klinkt als een hele hoop Hocus Pokus en dikke zever, een borstel die ionen uitstraalt en zo je haar meer kan doen glanzen.

Ik stond dan ook te popelen om dit stukje marketing recht de afgrond in te duwen met een welgemikte Honestbeauty-kick-in-the-ass-review.


Het ziet er natuurlijk allemaal een beetje vreemd uit. Een borstel met een schuifknop die, als je hem aanzet, achteraan een klepje opent waar dan een soort zoemend windje uitkomt.


Tot ik hem ging gebruiken.

Ik had effectief het gevoel dat mijn haar er beter uitzag. Al kon ik niet meteen meer glans waarnemen. ( Mijn haar glanst sowieso al gezond omdat ik een hele badkamer vol heerlijk haarproducten heb)

Omdat ik heb het nogal moeilijk om in van die ionen toestanden te geloven. Het is een beetje als geloven in God denk ik, je ziet ze niet, dus wie zegt dat ze er wel zijn? ( Ok, ik ben weer te ver aan het denken)

Ik bedacht dus dat het misschien geen slecht idee was mijn haar eens lekker te laten afzien en als een bezetene met een ballon over mijn hoofd te gaan tot het één pure brok statische electriciteit was.

Daarna zou ik het kammen met de Iontec borstel.

Als mijn haar daarna weer netjes ligt zonder enige problemen dan wil dat toch zeggen dat die ionen er zijn. Want ervaring leert mij dat mijn gewone borstel het ballon-effect niet kan intomen.

Ik was eerlijk gezegd verbaasd over het resultaat.

Mijn haar lag na gebruik van deze borstel er heel netjes bij. In de verste verte had geen kat kunnen raden dat ik enkele seconden voordien nog leek op die reclame van Technopolis.


Wat mij betreft een must-have als je gaat shoppen.

Hoe vaak trek je wel niet een trui over je hoofd en sta je daar met een idioot kapsel in het pashokje? Juist ja. Dan moet je echt wel even borstelen met de Iontec zo denk ik.

Vanaf nu te vinden in mijn handtas.

Voor jullie te vinden in electrozaken voor de aanbevolen prijs van 44,99 euro.

3 opmerkingen:

  1. Toen ik via Bloglovin zag dat jij een review over deze borstel had, dacht ik: ok nu gaan we pas echt weten hoe het met deze borstel zit. Ik weet namelijk dat je altijd zeer eerlijk en rechtuit je mening geeft, wat ik erg apprecieer trouwens. Een goede review van jou bovenop alle andere goede reviews die ik al las => Je kan het al raden: deze borstel komt op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, had wel een filmpje van die test willen zien ;-) Hij is idd erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sofie: Bedankt meid! Superlieve comment!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.