woensdag 16 november 2011

Kérastase Age Premium

Deze paarse flesjes hebben misschien wel de titel 'Age Premium' maar zelf zeg ik volmondig ' move over oudjes, deze goodies are mine!' 

Toen ik deze ' bain substantif' ( de shampoo) de de 'lait substantif' ( de conditioner) toegestuurd kreeg om te testen dacht ik hem aanvankelijk weg te geven aan een ouder testpersoon.


Maar anderzijds: shampoo is iets relatief universeel. Ingrediënten krijgen niet echt de kans opgenomen te worden in je haar omdat je het er vrij snel afspoelt. Het belangrijkste is eigenlijk dat de reinigers mild genoeg zijn.

Ik besloot dus lekker zelf onder de douche te kruipen met deze producten en ben aangenaam verrast.

Je haar voelt lekker zacht aan, zelf wanneer je alleen de shampoo gebruikt.

De conditioner is vrij lopend, maar hierdoor is hij ook niet echt zwaar en geeft hij geen blijvend residu op je haar.



Het masker is wat 'straffer' , maar daarvoor is het uiteraard een masker. 
De mousse heb ik eerlijk gezegd nog niet gebruikt, ik stijl mijn haar niet zo vaak, meestal laat ik het gewoon aan de lucht drogen. #lui 

Prijzen:

Shampoo: ongeveer 19,50 euro
Conditioner: ongeveer 24 euro
Masker: 37 euro
Styling mousse: 24 euro

1 opmerking:

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.