woensdag 30 november 2011

NOTD: O.P.I The Muppets Collection - Excusez Moi

Ik hoop dat jullie de collectie van OPI Muppets Collection nog niet beu zijn, want ik heb nog een heel mooi lakje voor jullie in petto. Na lang twijfelen heb ik dit lakje toch meegenomen en man wat ben ik daar blij mee !
Excusez Moi zit boordevol glitters !!
Glitters die alle kleuren van de regenboog hebben.
Wat de finish van de lak betreft, is dat hij semi-mat opdroogt, maar toch met een glanzend laagje. Weired !!

Een pluspunt aan deze lak is dat hij goed dekt, ik had maar 2 laagjes nodig voor een goede dekking.
Dit is wat mij betreft mijn favoriet van de collectie !
OPI Excusez Moi kost €13,95 en maakt deel uit van een zeer tijdelijke Muppets collectie.

Kijk voor de verkooppunten op de site van OPI-Belgium

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleur zeg, leuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia1/12/11

    terwijl ik dit lees (NU dus) draag ik krek dezelfde nagellak (excuse moi!) van the muppets. 2 laagjes trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Saskia: Haha dat is toevallig ! Maar hij is ook wel mooi e ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.