maandag 7 november 2011

Shoplogje MAC Glitter and Ice - Ice parade


Zaterdag (5 november) was het eindelijk zo ver !

De holiday collectie van Mac ligt in de winkel.

Na veel foto's bekeken te hebben en liters kwijl op mijn bureau hebben laten vallen stond ik
zaterdag om 14u00 met een vriendin in de Mac-winkel.

Had het één en ander op mijn wishlist staan.
In de winkel was het niet overdreven druk, het was goed te doen.Onmiddellijk kwam Hanne-Laure (Mac) bij ons om onze spulletjes bij elkaar te nemen.

Benieuwd wat ik allemaal gekocht heb? Kijk dan snel verder !!

Dit is de buit:




Die zakjes op zich vind ik al ongelooflijk mooi.

Voor Maaike heb ik het 'Iced Delights' lip bag 'wintercool' meegebracht.
Heb de lippenstift geprobeerd in de winkel en het is een mooie naturelle kleur.
Maar ja je kan niet alles hebben hè in het leven ;)


Ik heb twee dingen gekocht van de collectie.
- Fabulously festive face kit warm
- Eyeshadow x6 Warm







Heb swatches gemaakt voor jullie om beter de kleur te zien.






Mellowarm (lippenstift) en join the party (lipglass) passen perfect bij elkaar en zijn gorgeous op de lippen.



De swatches:




De brushes die bij het pakket zitten zijn redelijk goed van kwaliteit had slechter verwacht.

Zo dit was mijn shoplogje !
Wees er vlug bij want ik denk dat pakketjes vlug zullen verkocht zijn.

Wat hebben jullie op de wishlist staan van deze collectie ?
Laat het ons maar weten bij de reacties :)

7 opmerkingen:

  1. Ik wist helemaal niet dat deze collectie nu al in de winkels zou liggen! Ik vind de verpakkingen er mooi uitzien, maar ik denk dat ik eerst nog even in de winkel ga kijken en swatchen voor ik iets aanschaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging ook voor de warm kit maar ze verkochten die niet in onze counter in maastricht :s echt heel erg rot :( heb dus maar de Sultry lipbag meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tessa7/11/11

    Wat een treurige pigmentatie. Dat vind ik het geld echt niet waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Ik vond de collectie nogal teleurstellend maar hoop toch stiekem dat ik voor mijn verjaardag de Festive Face Kit in Warm krijg.. die face kits zijn echt goede deals!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh die paletjes zijn zo mooi ^^ stond er ook bij te kwijlen, maar uiteindelijk iets anders gekocht :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat palletje is pretty!! En die iced delights lipbag wil ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm, toch een van de wat saaiere collecties vind ik persoonlijk. Maar als je van nude tinten houdt is het een erg mooi pallet!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.