dinsdag 8 november 2011

Winter Wannahave: Lush Snowcake

Door de stomme omwisseling naar het winteruur ben ik serieus in een najaarsmodus beland. Mijn brein denkt alleen aan warme chocolademelk, een dekentje en het bekijken van romantische films.

Hoewel het weer nog niet echt kil is begin ik op een of andere manier al te verlangen naar de kerstboom en appel-kaneelcake. 

Daarbij horen ook de nodige beautyspulletjes natuurlijk. 

De ideale manier om te  'decemberdromen' is een goede badje ( of douche in mijn geval) nemen met Lush Snowcake.


Lush claimt dat dit zeepje ruikt naar een mengeling van rozen en cassis.

Zelf vind ik het een replica van kersensnoepjes.






Een heerlijke geur die je gewoon in huis MOET halen.

Jammer dat Lush zeepjes niet bepaald goedkoop zijn. Je telt 6,55 euro neer per 100 gram.

5 opmerkingen:

  1. Oef dat is inderdaad flink aan de prijs :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh I love die kersensnoepjes, toch maar eens aan die zeep ruiken volgende keer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, "Snowcake" is echt mijn lievelingszeep van Lush voor in de winter! Alleen ik vind het naar warme melk en koekjes ruiken ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze ben ik ook al enkele daagjes aan het gebruiken! Héérlijk! Zit hier ook met een najaarsdipje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die ziet er winters uit! En de geur lijkt me geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.