vrijdag 30 december 2011

ESSIE Lentecollectie 2012


"Niets sexier dan zelfvertrouwen. Deze collectie inspireert zich
op vrouwen die hun troeven optimaal willen uitspelen en van
aanpakken weten. olé caliente!"



Tour de finance:
Positief, energiek en vrijgevochten fuchsia:
de sleutel tot een glorieuze modetoekomst
als CEO in stijl









To buy or not to buy:
Beslissen, het blijft moeilijk. Van een ding
bent u zeker: van dit onbeperkte, nevelige lila
dat iedereen met zijn charmes inpakt








Orange, it’s obvious! :
Sjjt, niet zeggen! Woorden schieten tekort
voor dit uitzinnige en wilde oranje










Olé Caliente:
Is het hier heet, of ben jij dat? Laat de temperatuur enkele graden stijgen met dit vurige, hete scharlakenrood









Navigate Her:
Ze weet precies waar ze naar toe wil. Haar
zelfvertrouwen is even fris als het groen van
de ontluikende lente.








A Crewed Interest:
Hoofden draaien in uw richting. U bent zeker
van uw return wanneer u investeert in deze
mooie, sublieme perziktint






Verkrijgbaar vanaf februari 2012 !
Wat vinden jullie van de nieuwe collectie? Iets voor jullie?

5 opmerkingen:

  1. Anoniem30/12/11

    Volledig mijn ding. Doet je toch nog meer verlangen naar de lente, niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem30/12/11

    To buy or not to buy
    nouu ik ga hem zekeer kopen!
    Zo´n soort kleur bij de Pirates of the caribean collectie van O.P.I gemist want toen wou ik een ander kleurtje.
    Alle kleurtjes zijn mooi en maken me echt happy maar die lila MOET ik hebben haha
    En goed excuus heb nog niet zo´n kleur!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er echt geweldig uit ! Ik denk dat ik binnenkort nog eens een bezoekje ga brengen bij Di of Ici Paris XL ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik kijk al uit naar de lente!!
    En die kleurtjes, helemaal mijn ding, ik wil ze wel allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.