zaterdag 10 december 2011

Fimo nail art

Een tijdje geleden ben ik met mijn klas naar de estetika beurs geweest in Brussel.

Wow wat een grote beurs.
Wat mij vooral opviel was dat er veel standen waren voor de nagels.
En daar stond er natuurlijk ook het meeste volk :)

Ik wou al heel lang fimo nail art bestellen op het internet maar het is er nooit van gekomen.
Toen zag ik deze en heb ze dan ook onmiddellijk in mijn mandje gegooid.
Voor één pakje van 10 was het € 5,95




Een nail tutorial komt er zeker nog aan met de fimotjes ;)

Zijn ze niet cute?!

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Heb die groenten & fruit 'serie' ook. Vond wel dat de beurs dit jaar klein was uitgevallen eigenlijk, maar inderdaad wel nog steeds véél stands met nagelgerief. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !waar kan je het kopen?x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Laura: Ik denk niet dat de fimo's al te koop zijn in een winkel. Maar ze worden wel massaal aangeboden op ebay. En als je fimo nail art intikt bij google komen er ook webshops waar je ze kan kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.