vrijdag 9 december 2011

Make-up die bij je past - Fit Me by Maybelline

Maybelline bracht afgelopen maand deze nieuwe make-up lijn op de markt genaamd 'Fit Me'.






De vloeibare foundation heeft een ademende, natuurlijke en comfortabele dekkingskracht.



Hij is verkrijgbaar in 12 verschillende kleuren, ons tot nu toe ruimste kleuraanbod.


Zo vindt elke vrouw haar perfecte kleur.



Daarbij hoort natuurlijk ook een compactpoeder:

Deze lichte en harmonieuze formule zorgt voor een natuurlijk resultaat zonder

maskereffect, perfect en gemakkelijk. De 12 beschikbare kleuren passen perfect bij

onze vloeibare foundation en zorgen zo voor een onberispelijke teint.
 
 

De bijpassende Fit Me-concealer verdoezelt huidprobleempjes zonder de natuurlijke teint van de huid te verbergen. Hij is verkrijgbaar in 6 nuances die perfect aansluiten bij het poeder en de foundation.


 
 
 
De zijdezachte textuur van de nieuwe Fit Me-blush versmelt met de huid en geeft een duurzame, zachte, vlekkeloze en natuurlijke kleur. Er zijn 6 kleuren die perfect aansluiten bij het spectrum van de huidskleuren.
 

VLOEIBARE FOUNDATION 11,99 €*


COM PACT POEDER 11,99 €*

VLOEIBARE CONCEALER 7,99 €*

COM PACTE BLUSH 9,99 €*

Verkrijgbaar vanaf november 2011

* Maximum aanbevolen prijs louter als adviesprijs gegeven.

1 opmerking:

  1. Ik zag deze lijn al in de VS en heb er een poeder van, best wel fijn hoor ! Ben blij dat dit nu ook naar ons komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.