woensdag 18 januari 2012

Gespleten nagels ! wat nu gedaan ?





De laatste tijd heb ik enorm veel last van gespleten nagels.
De belangrijkste factor van gespleten nagels is uitdroging, dit kan je verhelpen met vochtinbrengende nagelcrème. Maar mijn nagels zijn al in een ver gevorderd stadium dat de crème nu niet helpt.

Onlangs liep ik met een vriendin in Gent en gingen we een leuk klein winkeltje binnen: “Beauty Queen”. ( Onder de bloggers vooral bekend van de schattige webshop en het leuke openingsevent van de winkel destijds, maar voor mij was het een echte ontdekking)


Daar vroeg ik aan een heel vriendelijke dame of ze soms niets had voor gespleten nagels.

Onmiddellijk toonde ze mij een nagellak van O.P.I.
Namelijk de ‘sensitive & peeling nail envy nail strengthener’ een hele mond vol.

Dit zou er dus moeten voor zorgen dat je nagels sterker worden en niet meer gaan splijten.



Gebruiksaanwijzing:
Dag 1: breng je 2 laagjes aan
Dag 2: niks
Dag 3: 1 laag
Dag 4: niks
Dag 5: 1 laag
Dag 6: niks
Dag 7: haal de nagellak met een nagellak remover er af
Daarna begin je terug met 2 lagen.
Dit doe je dus een hele maand J

Belangrijk !

Deze kuur mag je maar maximum 2 keer in een jaar doen.
Vandaag ben ik begonnen met de kuur, heb net 2 lagen gelegd en ben reuze benieuwd of dit werkt.


Het enige minpunt aan de lak is dat hij €24 gekost heeft.
Ik hou jullie dus op de hoogte hoe het aan het einde van de maand met mijn nagels gaat ;)
Hebben jullie ook zo’n last van gespleten nagels?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd of het werkt! Wel je nagelriemcrème of -olie blijven gebruiken hoor.

    Ik heb er soms last van, maar aangezien ik elke dag smeer met nagelriemolie, duurt het nooit lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die ook gebruikt, en ik vind die echt wel heel goed hoor!
    Succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amalla18/1/12

    Ben zeer benieuwd of het goed werkt.
    Heb er zelf ook altijd last van en smeer me suf met cremes, olies en lemony flutter.
    Heb nu speciaal hiervoor iets van orly, wat wel verbetering brengt.
    Maar ik heb wel het idee dat er iets beters moet zijn..
    Dus zeer benieuwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben geen fan van nagelverharders want uiteindelijk maken die alleen je nagels droger. Voor een kuur zijn ze goed maar na een tijdje is ook dat effect weg.

    Het enige wat bij mij helpt is nagelolie elke avond en heel veel hydrateren met handcreme.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Pimpernell: ik heb net het omgekeerde, ik heb zo van die heel slappe nageltjes die je letterlijk zomaar kan plooien, als ik veel smeer worden ze net nog weker. Zal afhangen van persoon tot persoon zeker?

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.