donderdag 5 januari 2012

Maaike's wishlist

Het is redelijk ongebruikelijk om een wishlist op te stellen NA de feestdagen, maar voor mij is dat niet meer dan logisch. Met kerst en nieuw krijg ik namelijk veel centjes ( lees: shoppingbudget) cadeau. En doordat het net solden zijn betekent dat dus shoppen!

Het zijn realistische en betaalbare zaken, geen dingen als een Louis Vuitton tas of een IPhone, maar toch, als ik letterlijk alles zou gaan kopen ben ik toch ook alweer een aardig budget kwijt, het zal dus selecteren worden.



Ten eerste: Book of shadows Volume IV van Urban Decay. Heb hem enkele weken geleden in Sephora aan kant laten liggen onder invloed van de mama en vriendlief ( Maar zoeteke, ge hebt al zoveel van die smink!' ) en nu bijt het ding nog steeds in m'n been.


Ten tweede: de gehele wintercollectie van douchegels van The Bodyshop. ( Stiekem zou ik de bodybutters ook wel willen, maar voor de verandering heb ik zelf het inzicht dat ik echt wel een ruime voorraad lichaamssmeersels heb liggen)


Candied ginger
cranberry joy
spiced vanilla + de scrub (?)

Vervolgens kijk ik ook enorm uit naar de Roserai des Délices collectie van Lancôme.

Vooral naar deze twee lippenstiften:


rose candy

Soft marshmallow

Vervolgens wil ik ook graag groene pumps. Niet letterlijk de pumps die je hier ziet. Het moet een iets donkerder groen zijn om te matchen met een groen satijnen kleedje waar ik tot nu toe steeds zwarte pumps mee combineerde.



En als we toch bezig zijn, doe mij dan ook maar dit schattige ' Meet Matt(e)' palletje van The Balm een een scrub van The Beauty Bakery.





Valt al bij al best mee hé? Maar toch :) Ik denk niet dat ik letterlijk alles ga kopen.
Enkel de pumps, die MOET ik gewoon hebben. De rest is optioneel ;)

6 opmerkingen:

  1. Ik zag het Book of Shadows van Urben Decay een tijd geleden in London, maar ik was zo gebrand op Naked (2) dat ik hem toch liet liggen (ik mag van mezelf geen twee palettes in één keer kopen, je moet ergens een grens trekken hé :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook het book of shadows van Urban Decay :D !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maaike heb je al eens bij Zara gekeken? Ik zag toevallig donkergroene pumps bij de sale staan vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem6/1/12

    Leuke blog!
    Maak er een fantastisch 2012-blogjaar van en neem gerust bij een nieuwe blogster een kijkje!

    Groetjes,
    Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pumps vind je gemakkelijk bij Noe.. Kocht er gisteren lichte groene, maar ze hebben echt 10 verschillende tinten groen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.