dinsdag 24 januari 2012

Nieuw: L'Oréal Lumi Magique Foundation

Er is weer leuk beautynieuws!

L'Oréal heeft een nieuwe lichtweerkaatsende fond de teint.



Opvallend is de omschrijving van één van de ingrediënten: de vloeistof van Andersen.



Deze vloeistof bestaat uit licht glanzende lamellen in geometrische vormen. Wanneer de foundation wordt aangebracht plaatsen de plaatjes zich naast elkaar zodat het licht optimaal weerspiegeld wordt en de teint echt helder is.
 
En of hij lichtweerkaatsend is! Check wat er toevallig gebeurde toen ik wat productfoto's wou maken. Hoe 'Lumi magique' kan je een foto maken zonder hem te bewerken. :o
 
 
Waarschijnlijk puur toeval, maar de prinses in mij is ervan overtuigd dar er echte magie in het spel is. ;)
 
Review + swatches coming soon.
 
Prijs: 16,99 euro.
 
NU al verkrijgbaar in de winkel.

7 opmerkingen:

  1. Die wil ik zeker es testen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, volgens mij is het ook geen toeval hoor... ;) Ben benieuwd naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de prinses in jou, mooie foto iig :). En ik ben super benieuwd naar je review, want ik ben best geintresseerd om hem te kopen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er vanmiddag nog mee in m'n handen gestaan, denk dat ik hem morgen toch maar ophaal want hij zag er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sarah25/1/12

    ik heb een staaltje liggen! ben er ook benieuwd naar, want ben op zoek naar nieuwe foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem25/1/12

    Geen toeval... Komt vanweg het fles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anoniem; natuurlijk komt het door het flesje, breking van het licht, basic fysica. Maar toch :p de eerste keer dat ik het zo op foto vastleg. ( PS: het is DE fles)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.