zondag 19 februari 2012

Geurstokjes van Kérastase

 
Momenteel als je bij je Kérastase kapper 2 producten van Kérastase koopt krijg je een 'odeurke' cadeau voor in je huis. 

Ik mocht deze 2 geuren uitproberen. Dank je Kérastase !!!


Ik ben een grote fan van geurkaarsen/stokjes maar dit wisten jullie al :p

 

Je hebt 2 varianten:
- Harmonie épicée (kruidige toets)
- Harmonie Florale (bloemige toets)

The names speak for themselves ... 

Allebei geweldige geuren !! Love it !!!

 
De geuren komen het beste tot zijn recht in een grotere ruimte zoals de living. Want als je die op je kamer zou zetten, zou de geur veel te sterk zijn.

Dit lekker ding staat te pronken op mijn livingkast.
Elke keer wanneer ik passeer streelt er een ultieme toets Harmonie épicée mijn neus.

Moeten jullie toevallig niet passeren bij een Kérastase kapper?Want het zijn echt wel fijne hebbedingetjes. 


Aanbod geldig zolang de voorraad strekt.


2 opmerkingen:

  1. Grappig hoe steeds meer beaubymerken ook geurkaarsen / geurstokjes uitbrengen. Ik vind het eigenlijk wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij staat hij op mijn kamer, valt best mee hoor, zeker niet te sterk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.