zaterdag 18 februari 2012

MAC Naturally - Blonde MSF



In de vorige blogpost toonde ik jullie al de Early Morning blush die ik uit de Naturally collectie wist te scoren. Vandaag is het de beurt aan de 'Blonde' MSF.

Dit klinkt sommigen misschien bekend in de oren, het is namelijk een repromote uit de 'Blonde, Brunette, Redhead' collectie.



Deze MSF bestaat uit 4 verschillende roze tinten. Gaande van een licht beige roze tot een donker oudroze.


Dit poeder kan je op twee manieren gebruiken, ofwel heel lichtjes als highlighter ( zoals op de swatch aangebracht) ofwel intenser als blush.


Prijs: ongeveer 24 euro.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, hij is mooi! Ik denk dat ik hem vooral als highligther zou gebruiken. 24 euro is alleen wel veel, maar voor MAC zou ik dat denk ik wel over hebben! Ik ga binnekort naar MAC voor een baked blush, yay! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super mooi! Ik vind de subtiele glans erin vooral mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.