donderdag 16 februari 2012

MAC Naturally - Early Morning Blush



Al van de eerste keer dat ik deze collectie zag was het instant liefde. Had mijn budget het toegelaten ik had gewoon tegen de verkoopsters gezegd ' Hier is m'n geld, ik neem het hele standje'

Ondanks m'n beperkte budget heb ik me toch wel lekker laten gaan en drie items meegenomen.

Eén van die dingen die ik kocht is deze blush in de kleur ' Early Morning'




Zoals de collectie belooft, een heel naturelle kleur die iedereen zonder problemen kan dragen.

Prijs: ongeveer 22 euro, maar je zal heel snel moeten zijn als je hem nog wil, hij is LE en verkoopt als zoete broodjes.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie kleur! Ik ben nog steeds niet bij MAC geraakt en ik vrees idd dat ik te laat zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur ! Ik ging niets kopen van de LE maar ik kon het weer niet laten en ben met de MSF in Blonde naar huis gegaan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kleur ! Die gaat goed bij je passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supermooi zeg! Leuk dat je hem hebt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good choice! Echt heel mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi product van MAC! Ik heb de lip producten uit deze lijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur, ik ga hem ook is bekijken! Als hij nog niet weg is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleur! Hij ziet er op de een of andere manier veel mooier uit op deze foto dan toen ik hem swatchte dus ik heb hem laten liggen :(

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.