woensdag 22 februari 2012

Look of the day - Sweet Marmalade Lancôme

Vandaag een heel simpele en neutrale look om jullie de ' Roseraie des délices' French Touch lippenstift van Lancôme in de kleur Sweet Marmalade te tonen. Het is eigenlijk een echte lentelook, lief en fris.

What am I wearing?

  • Garnier BB cream
  • Under eye concealer van MAC, m'n superfavoriet!
  • Compactpoeder van BeYu
  • Kôhlpotlood, Raisin noir van Lancôme
  • Oogschaduw, Hush van MAC, een heel lichtroze, vooral om de blik te openen.
  • Blush, 02 Coral van The Body Shop
  • Lippen, French Touch lippenstift 'Sweet Marmalade'

Ik zie je al denken. Huh? En de mascara dan? Wel .. Ik heb heel veel last van uitvallende wimpers. Als ik moet ben ik ik wrijf in m'n ogen heb ik prijs, of als ik stressmomenten heb vallen ze ook spontaan uit. Ik heb nu daardoor groot gapend gat tussen m'n wimpers, en het laatste wat ik wil is dat gaan accentueren met mascara.

Ik schaam me daar best om, maar kijk, ik ben wie ik ben hé.



Ik ben de laatste tijd echt heel into koraalkleurtjes.

Ik kocht deze lippenstift, de trui, een koraalkleurige broek, een sjaal en een ketting.

Kortom, ik kan me volledig 'Color me coral' stylen de laatste tijd. :)

God, wat kijk ik uit naar de lente!


10 opmerkingen:

  1. Ik kijk ook super uit naar de lente! kan ik weer open schoenen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verlang ik naar de lente ... Mooie lipstick trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettyyyy! En vndg nog een aanwinst he ;) Vond het egt superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik ben echt verliefd op de lippenstift! Heel mooi gedaan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lippenstift vind ik echt prachtig! Leuke look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lipstick! Staat je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks great on you! Ik las ergens eens een review van iemand die ook wimpers verloor. Ze had heel wat middeltjes getest en die hielpen uiteindelijk wel. Ik zoek eens of ik het kan terugvinden en laat het je weten. And one other thing, daar moet je je echt niet voor schamen! Iedereen heeft wel eens last van iets :) Zo heb ik veel te weinig wenkbrauwen, ze groeien maar niet! Ik probeer er niet teveel aan te denken! Zo zie je maar, iedereen heeft wel ergens last van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi :) Wie trouwens wat goede Essence en Catrice deals wil scoren moet zijn local Kruidvaten int oog houden. Essence en Catrice meubels zijn net in de ombouw overal en veel dingen gaan uit assortimeent aan heel goedkope prijzen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ok die comment was dus voor de gelliner post bedoeld ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.