zaterdag 11 februari 2012

Winnaars 'Honestbeauty Loves you' wedstrijd

Vandaag maken we de winnaars bekend van onze valentijnswedstrijd waarbij je een heerlijk ruikende lichaamsolie van het merk 'Hannah' kon winnen.

Deze winnaars zijn uit de bus gekomen:

Astrid, met haar kat Kobe.


Mijn grote liefde is mijn kat Kobe In maart (één dag voor me) wordt hij 10jaar. Hij is van die 10jaar al 9jaar bij ons. We hebben hem geadopteerd uit een asiel en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. Hij bijt of krabt niet (tenzij om te spelen). Hij is een ongelooflijke knuffelaar, dit misschien omdat hij als kitten bijna doodgegaan is door de kattenziekte. Hij slaapt zelfs bij mij in bed. Hij ligt dan onder mijn deken met zijn buik tegen mijn buik en zijn pootjes in mijn nek. En hij blijft de hele nacht zo liggen

Zijn hobby’s zijn slapen, knuffelen en eten. Man, wat houdt hij van eten! Kip, biefstuk, zalm, scampi’s vind ie allemaal lekker maar ook: wortelpompoensoep, mojito-ijs, tomatensoep, pannekoeken, frietjes,... Daarom dat hij misschien ook zo’n 8kg weegt  Maar geen paniek, wij gaan regelmatig op controle met hem en hij is tip-top in orde

Ik weet dat ik niet meer zonder hem zo kunnen en de dag dat hij naar de hemel gaat, zal voor mij een donkere dag zijn... Maar daar denk ik nu nog lang niet aan ! 

Groetjes,
Astrid
Steffi met haar vriend Aaron. Ze schreef het niet in haar mailtje, maar hij speelt vaak haar chauffeur om haar naar beautyevents te brengen en daarom alleen al verdient hij een goede massage vind ik :p.


Laura met haar katje Obi.




Charlotte met een foto van de Steinway piano waarop ze een concert gaf. Deze crush is wel vrij onbereikbaar, want zo'n piano kost duizenden euro's. 

Hoewel Honestbeauty zelf geen groot pianotalent bleek te zijn (kuch) kan ik wel de grote liefde voor zo'n vleugelpiano begrijpen. 


Silke met het originele cadeau voor haar vriend.


Dit ben ik met het cadeau dat ik voor mijn grootste liefde heb gemaakt. 
Ik weet niet of je het bier Vedett kent? 
Op die flesjes staan altijd foto's van verschillende mensen, 
wat mijn vriend wel leuk leek. 
Aangezien ik heb Vedett heb leren kennen vond ik het wel een leuk cadeau om een bak Vedett te bestellen met een foto van hem op, 
dus bij deze! 
Je krijgt trouwens niet de flesjes met de foto al op, 
je krijgt lege flesjes en stickers met zijn foto op! 
Dus ik heb nog flink mogen plakken ook!
 
 
 
Linda met een foto van haar en haar zus. 
( Sorry dat hij niet rechtop staat, maar ik krijg hem om één of andere reden niet goed)
 
 
Manuela en haar favoriete vakantiefoto.
 
 
Sofie en haar lievelingskonijn.  ( Ze heeft er eigenlijk twee, maar stiekem is dit haar favoriet)
 
 
Lien en haar Duitse herder puppy. 
 
 
Sofie die weer eens zotte toeren uithaalt voor de webcam met haar grote liefde.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Jeej :D haha ben superblij da k gewonnen eb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi thank you! En ja ja hij krijgt er wel eentje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! En ik ben ook erg blij er één gewonnen te hebben...en tja die foto van mij die niet recht op wilt...past wel bij ons ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.