zondag 25 maart 2012

L'Oréal Caresse Lipstick in Fashionista Pink


Het is geen balsem, het is geen gloss, het is geen lipstick. Het is een hele nieuwe generatie lipkleurtjes die de drie combineert in een lichtgewicht formule met een heel hoog gebruiksgemak.





Deze lippenstiften hebben het gebruiksgemak van een doorzichtige lippenbalsem, je kan ze zonder spiegel aanbrengen. Ze geven een waasje van kleur op de lippen terwijl je ze verzorgt.

De formule voor heel erg licht aan, omdat er de helft minder was is gebruikt dan bij een gewone lippenstift.


Het is echt een heerlijk verzorgende lippenstift. Ik was fan zodra ik hem de eerste keer gebruikte!

Vandaag toon in jullie de kleur ' Fashionista Pink' een schattig sheer babyroze kleur.

Ik ben alvast van plan om mijn collectie ' Caresse' lippenstiften verder uit te breiden! Aan zulke suikerzoete snoepkleuren kan je gewoon niet weerstaan!




Prijs: 13,99 euro per lippenstift

3 opmerkingen:

  1. Mooie lipsticks, fijn dat ze goedkoper zijn ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt fijne lipsticks, deze Caresse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook helemaal positief over, ze hebben zo'n leuke kleurenselectie hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.