vrijdag 23 maart 2012

L'Oréal Perfect Clean - gezichtsscrub


Vandaag is het de beurt aan een low budget gezichtsscrub van L'Oréal.

Ik ging in de winkel overstag door het speciale uiterlijk van het flacon.


Het is een fles met een gat in, en door dat gat zit een rubberen zacht scrubsponsje heen. Het zijn zeker geen stekels die je ziet, eerder rubberen haartjes.

Dat kan je er makkelijk uittrekken voor gebruik.


Je doet een kleine hoeveelheid scrub op het sponsje en gaat daarmee je vochtige gezicht masseren. Een leuk en praktisch concept.

Wel opletten, want de scrub is heel lopend, van het minste beetje dat je op de fles duwt komt er een hele massa naar buiten.



Wat vind ik ervan?

Wel, ik ben altijd nogal wantrouwig tegenover producten die beweren geschikt te zijn voor alle huidtypes. Zeker bij gezichtsscrubs, want echt gevoelige huidjes mogen eigenlijk geen korrelscrub gebruiken en hebben beter een exfoliant op basis van enzymen.

Ook bij deze scrub is het dus het geval: geschikt voor een vette / gemengde huid, maar voor de normale / droge huid is de reiniger in deze scrub toch iets te krachtig.

Ikzelf heb een gemengde huid EN gevoelige huid, en voor mij werkt hij naar behoren maar voel ik me toch iets TE clean.

Hij schuurt niet te hard, de korrels zijn van een ideale grootte voor een gezichtsscrub, maar na gebruik heeft m'n velletje wel duidelijk een dagcrème nodig. ( dit heb ik eigenlijk bij ELKE scrub nodig)

Al bij al ben ik heel tevreden van deze scrub, zeker omdat de prijs maar rond de 6 euro ligt.


5 opmerkingen:

  1. Haha ' make it a double' :d zalig prentje ! Ziet er goed uit deze. Ik sta meestal wat wantrouwige tegenover skincare uit de drogisterij maar lijkt me op zich niet slecht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik dus eens een kijkje naar moeten nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook, vind ik wel fijn werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er ook altijd stiekem benieuwd naar, toch misschien maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook al gebruikt en vond hem ook fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.