donderdag 1 maart 2012

Maybelline Fit Me ! part 1



Je mag je televisietoestel nog geen 5minuten aanzetten of de mooie reclame van Maybelline Fit Me ! komt voorbij.
Jullie willen waarschijnlijk weten wat deze collectie zo anders maakt, dan de overige producten van Maybelline.
Daarom test ik voor jullie nu de vloeibare foundation en blush.
Maaike zal het compactpoeder en concealer uittesten en reviewen.

"De nieuwe foundation van Maybelline die trouw blijft dekt de huid natuurlijk en
harmonieus en is perfect op de huidskleur afgestemd. Eindelijk een onberispelijke
make-up die precies bij je past en toont wie je echt bent."

"Dankzij de transparante basis en de microfijne pigmenten sluit de lijn van Fit Me perfect aan
bij de huidskleur. Zo ontstaat een onberispelijke teint, de hele dag lang. De extreem lichte en comfortabele foundation laat de huid ook perfect ademen."


Het positieve aan de foundation is dat hij in een pompflacon zit, lekker hygiënisch.
Hij smeert goed open en dekt toch vrij goed. Maar zoals jullie kunnen zien is de kleur iets te gelig voor mij. Wel jammer want anders had ik nog een goede foundation voor in mijn stash ;)





"De zijdezachte textuur van de nieuwe Fit Me-blush versmelt met de huid en geeft een
duurzame, zachte, vlekkeloze en natuurlijke kleur. Er zijn 6 kleuren die perfect aansluiten
bij het spectrum van de huidskleuren."



Het poeder van de blush is heel fijn van textuur, het is geen korrelige, brokkelige bedoening.

Maar toch had ik er meer van verwacht, de kleurintensiteit is niet wat het moet zijn.
Op zich is het een mooie kleur maar je moet er een vergrootglas bijnemen om hem op je wangen te zien zitten.

Voor de ene is dit een voordeel, omdat het ervoor zorgt dat je een heel naturelle uitstraling hebt en het eruit ziet alsof je geen make-up draagt. ( Mensen zoals Maaike dus :p )

Voor de anderen ( zoals ik, Auréline) is dit een nadeel. Ik hou wel van een fel opgemaakt kopje en heb toch liever wat meer pigmentatie in m'n blushes.



Zien jullie eigenlijk waar ik de swatch op mijn hand heb gezet?De kleur is echt vaag.

De Fit Me ! lijn is verkrijgbaar bij de drogisterijen

Vloeibare foundation 11,99 €
Compacte poeder 11,99 €
Vloeibare concealer 7, 99 €
Compacte blush 9,99 €



3 opmerkingen:

  1. Jammer idd van de blush, maar ze hebben fellere blushes ook van dezelfde lijn had ik gezien :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de Fit Me foundation ook wel willen testen,
    maar ik vrees dat die voor mij ook wat te geel zal zijn...

    http://vitrine-beauty-fashion-lifestyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blush is wel heel er licht! De foundation zou ik best willen testen als er een kleur bijzit voor mijn nogal lichte huid!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.