dinsdag 6 maart 2012

Review: L'Oréal Absolut Repair Cellular


Deze lijn is al een poosje op de markt maar ik heb nu pas de kans gevonden enkele producten uit te testen. ( Tjah, er moeten geen 10-tallen flesjes shampoo tegelijk openstaan toch?)

De lijn belooft dankzij melkzuren een heel zachte reiniging van het haar te bieden waarbij de schadelijke effecten van water zoveel mogelijk uitgebalanceerd worden.


Vooral de Cleansing Balm is heel bijzonder door z'n textuur. Het is geen shampoo, maar het is ook geen masker.


Het is een soort dikke parelmoeren massa.

Hoe moet je hem gebruiken?


Na gebruik van deze cleansing balm is je haar mooi glanzend en zacht. In principe heb je geen extra producten nodig, maar in periodes dat de lucht heel droog is kan je de conditioner er wel bovenop gebruiken.

Kortom, wil je ook van dat shiny sparklin' prinsessenhaar? Probeer dan zeker deze producten eens uit.

Adviesprijzen:

Cleansing Balm: 16,15 euro

Conditioner: 14,96 euro

5 opmerkingen:

  1. Sounds good ! Klinkt wel als iets voor mijn haartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf ultrafijn haar die snel vet wordt, ik sta meestal nogal wat weigerachtig tegenover producten-buiten gewone shampoo uiteraard- die ik aan de haarwortel moet aanbrengen. Misschien moet ik het toch eens proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja echt doen! Ik heb ook een fijn kopje maar als je deze eens gebruikt tussendoor als afwisseling verzwaart het je coupe echt niet ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ze nu ook aan het uittesten, vind ze best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mijn ABSOLUTE favoriete lijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.