donderdag 8 maart 2012

Ik ging op weekend en nam mee... ?!

Niets is leuker om een keer er tussenuit te glippen met de familie. Elk jaar gaan we met de familie op weekend naar de ardennen. Ik vond het wel een leuk idee om jullie eens te tonen wat ik allemaal heb meegenomen toen we gingen. Ik heb voor mijzelf een lijstje gemaakt en onderverdeeld in verschillende categorieën (zoals: gelaat, make-up,lippen, haar... ) En dit is alles wat er op mijn lijst stond.


Mijn "dure" beautytas van de Kruidvat. ( Hey, I'm a budgetbabe, what did you expect? )

De kwasten die ik meenam.

-Carrefour hydraterende crème voor het gelaat en lichaam (dit is een goede vette, puur voor op droge plekken te gebruiken)
-Garnier BB cream
-L'oreal studio secrets primer
-Mac powder blush: Mighty Aphrodite, uit de Wonder Woman collectie
-Mac compacte poeder in NW 25

-Mac paintpot in Soft Ochre, de ideale basis voor alle oogschaduw.
-Mac gelliner in Avenue
-Mac quad van de fabulous feline collectie
-Mac quad van de wintercollectie geweest
-Mac oogpotlood in Teddy
-Maybelline one by one volume express mascara

Van Links naar rechts: 
-Mac Offshoot
-Mijn favoriete labello met heerlijke muntsmaak
-Mac Mellowarm

-Demak up reinigingspads
-Pfilosophy reinigingsgel
-Nivea gezichtsscrub
-Montagne jeunesse maskertjes ( 4 verschillende, voor één weekend, you figure, wiskunde is niet m'n sterkste kant :p )

-Fa douchegel
-Dove deo (ja ik weet het, dit is voor de mannen maar ik hou nu eenmaal van deze geur :p Androgyn is altijd al hip en trendy geweest en ik stap mee op de 'hipheidrollercoaster' )

-Dessange haarmasker
-Garnier fructis shampoo en conditioner
-Elsève volume spray
-Redken tegen gespleten haarpunten en afbrekende haren
-Braun iontec haarborstel / rekkers en speldjes

Conclusie ?

Ik heb véél te véél meegenomen, zeker de helft heb ik niet gebruikt.

Enkele sfeerbeelden van de ardennen.






4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's ! Ik kon zweren dat die toilettas van Oilily was, dus het is er niet aan te zien dat het budget is ;-). En ik neem ook altijd veel te veel mee hoor, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem zeker ook zoveel mee als ik weg ga...en heb hetzelfde probleem....meer dan de helft is zelfs niet uit m'n toilettas gekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!! Beter te veel als te weinig hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook altijd met kleren, altijd veel te veel

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.