vrijdag 6 april 2012

BeautyQueen buit

Enkele weken geleden hield de lieftallige Delphine van BeautyQueen een enorme stockverkoop.
Merken zoals China Glaze, Ciaté, Pop Beauty, Barry M en nog veel meer... voor een spotprijsje. Als nagellakjes verslaafde kan je wel al bedenken dat bij het lezen van deze aankondiging mijn hartje letterlijk sneller begon te slaan.
Zoals jullie kunnen zien heb ik me niet kunnen bedwingen. En ik heb al zoveel lakjes.
Maar wat zou je willen China Glaze en Ciaté lakjes (hou je vast aan de takken van de bomen) werden verkocht voor maar liefst 2,50 € !!!  Dat is echt wel een ' whoop whoop' in het kwadraat en ik kan me dan ook niet bedwingen.

( Oh god, ik moet me laten aansluiten bij de ANA-vereniging, the Anonymous Nailpolish Addicts )



V.l.n.r Ciaté Lemon Sherbert, Ciaté Fruity Pops, Code Orange, Orange Marmelade, B-girlz, Street Racing, Skate Tonight

De cupcake die erbij staat is helaas niet om op te eten :(
Het is een mini cupcake bath bomb. Met de geur chocolate peppermint.
Deze heb ik 0,50 cent betaald.

Hopelijk komen er in de toekomst nog veel stockverkopen aan, zodat ik jullie zeker kan verwittigen :) En ook kunnen genieten van deze mooie actie.

Zijn jullie naar de uitverkoop geweest? Zo ja, ben ik benieuwd wat jullie hebben gekocht :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.