zondag 8 april 2012

Vrolijk Pasen ! Fairy ooglook & Spring Nailart

Het is lente en dat betekent zon ( als Mother Nature even meewerkt) , planten in bloei, vrolijke vogeltjes die fluiten, kleur en niet te vergeten paaseitjes ! Njam. De zoete zondes :D

Want zeg nu zelf: er is niets leuker dan de lente te weerspiegelen in een mooie frisse ooglook toch?


Hier heb je mijn ingrediënten om de magische ooglook te' brouwen' .


Deze keer heb ik gebruik gemaakt van speciaal feeënpoeder, die ik van mijn Make-Up Fairy Godmother Maaike heb gekregen ;) Lolz.


Het is de eerste keer ooit dat ik pigmenten gebruik om een look te maken.

Ik vind ze super leuk om te gebruiken. Minder lastig dan in verwacht had. 
Eén goede raad: niet niezen tijdens het aanbrengen !  :D


Dé echte benamingen van de  producten : ( Hoeveel fantasie ik ook heb, ze komen niet van een magisch wonderland, maar hé, zot zijn doet gene zeer eh :p ) 


  • De pigmenten komen van Moon Minerals (Purpie Delicious, Surfer, Grasshopper)
  • Mac oogschaduw Yellow Chrome
  • Nyx Glitter Mania
  • Essence Gel eyeliner 04 I Love NYC
  • Maybelline one by one volume express mascara


En om af te sluiten een nail art ! tsjirp tsjirp




Zitten jullie ook zo in de lente mood?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.