woensdag 18 april 2012

Revlon ColorStay Ultimate


Revlon kwam een tijdje geleden met een nieuwe lipstick/lipglosslijn uit, die 24h zou blijven zitten.

Yeah right ! Eerst zien en dan geloven. 

Honestbeauty neemt dit product voor jullie onder de loep. 


Zal dit lipkleurtje slagen voor de test?


De verpakking is mooi strak, prima.

De glossjes hebben zowel een kleurnummer als een catchy naam. 





De verschillende kleuren





Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van lipgloss ( in tegenstelling tot Maaike) , ik ben dan ook extra streng als ik eentje moet beoordelen .

Bij het smeren van deze lipgloss dacht ik dan ook: "Urgh zo'n plakboel!"  maar na een paar minuutjes werd de lipgloss droger. Ik kon niet meer met mijn lippen over elkaar 'wrijven'. Mijn lippen waren net anti-slip. Een heel vreemd gevoel. 

Toen ik de verpakking beter bekeek stond er liquid lipstick, dit verklaarde het één en ander. Het is dus eigenlijk lipgloss die opdroogt als een lippenstift. Eerst is het extreem plakkerig, maar dat verandert snel en heb je eigenlijk aan langhoudende lipstick. 

Wat is dit een heerlijk make-upje.  Het lijkt wel een lipstain met parelmoer glans. 





Deze foto is gemaakt vlak na het eten (Frietjes + kip van het spit).
Dit zijn redelijk vettige dingen en de lipstick houdt stand.


Dit is echt kwaliteit. Om het even welke andere gloss was al uren verdwenen en deze overleeft zelf een maaltijd. 

Het enige minpunt is de geur, het ruikt niet zo lekker. 

Maarja als dit het enige is valt het wel goed mee denk ik ;)

Honestbeauty geeft een dikke 9/10




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.