maandag 16 april 2012

What's in this mystery box ??

Ra Ra Ra wat zou er in de zwarte doos zitten ???

Kijk vlug verder!





Oeeeeh Ici Paris Xl, dat zit al snor.





De nieuwe lakjes van de lente/zomer collectie van het nieuwe IPXL merk Only You !!!

Wat zien ze er gorgeous uit.

Maaike is zo lief geweest om dit pakketje aan mij te geven om te testen :)




Banana Split


Wasabi


Acid Love


Pink Kiss


Miss Bikini

Amaai wat een fijne lakjes. Doordat ze een breed borsteltje hebben lakken ze super gemakkelijk.
We hebben voor het eerst kennis gemaakt met de lakjes tijdens het Oona Event. Maaike en ik dachten bij het zien van de lakken:" Ooh kijk, het kledingmerk Only brengt een nagellaklijn uit".Niet dus :p Het heeft niets te maken met ' Only', het is puur een huismerk van IPXL, zonder meer.

Mijn nagels hebben overal maar 2 lagen nagellak. Ze hebben dus een goede 'pigmentatie' en zijn helemaal niet sheer.

En wat hebben ze toffe namen, daardoor lakken ze ook leuker. ( Want toegeven, sommige merken zijn echt zo saai met enkel een productnummer, een naam kan je zoveel makkelijker onthouden ) 

Mijn persoonlijke favoriet is Miss Bikini.

Bij de laatste foto lijken mijn nagels niet mooi glad, dat heeft niets te maken met de nagellak. Dit komt omdat er nog restjes van Gelish aan mijn nagels hangen. Ik krijg het er niet af. :( 

De nagellak is in 22 verschillende kleuren verkrijgbaar bij een Ici Paris Xl winkel.

Hebben jullie al een lakje uitgeprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.