zondag 6 mei 2012

Honestbeauty test: Webshop Zonnebrillen.com

Niet zo lang geleden werden we gecontacteerd door een webshop die zonnebrillen verkoopt, www.zonnebrillen.com met de mededeling dat één van ons een zonnebril mocht uitkiezen. 


Super lief van Maaike dat ze dit aan mij heeft overgelaten. Ze zei: "Het is voor jou, want ik heb al eens een zonnebril mogen kiezen bij een andere webshop."


Super content ben ik op zonnebrillenjacht gegaan :)
Mijn ogen waren onmiddellijk gevallen op eentje van Ralph Lauren


De keuze was snel gemaakt en de bestelling was op één twee drie geplaatst. De webshop is heel overzichtelijk zonder teveel onnodige poespas. 


Op 19/04 heb ik de bestelling geplaatst.


Op 20/04 hebben ze mijn overschrijving ontvangen


Op 24/04 heb ik een mail ontvangen met de boodschap dat ze de overschrijving goed hebben ontvangen + de gegevens nog eens op een rijtje


En op 26/04 werd er aan mijn deur gebeld met mijn bestelling


Is dat snel of is dat snel? 


Ga jullie niet langer in spanning houden ;) Tijd voor wat eye candy. 




Lekker stevig en stijlvol etui om de bril in te bewaren. Geeft het geheel toch wel wat klasse.




Het amberkleurige van de bril geeft het zo'n 'vintage' touch die nu zo in de mode is. 



Lekker duidelijk dat het een chique Ralph Lauren bril is met het logo opzij





Hier hebben jullie een link naar deze specifieke bril, moesten jullie plots 'Auréline style' door het leven willen gaan. 


Wat vinden jullie er van ? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.