dinsdag 8 mei 2012

Beauty opbergmethodes

Wat heb ik een hekel aan mijn overvolle bureau met beautystuff !!
Als ik bezig ben met Honestbeauty is er altijd een bom ontploft op mijn bureau :(






Zoals jullie kunnen zien aan de foto van deze ' crime scene' overdrijf ik dus niet hè. 


In dit artikeltje ga ik jullie laten zien hoe je op een goedkope en leuke manier je make-up/nagellak kunt opbergen.






Je borstels in een toffe mok !


Ik heb een beetje zitten rondsnuffelen op de site van Ikea en ben eigenlijk wel leuke dingen tegen gekomen.


Zoals deze twee bestekbakken, handig voor mono oogschaduwen, lippenstiften,...

 2,50 €

3,50€

Serveerschaaltjes altijd leuk voor lippenstift, lippenpotloden, eyeliners,...

5,99€

Een taartschotel met stolp voor nagellakken op te presenteren


12,95€

Een etagère met 3 niveaus, eventueel om nagellak op te "dresseren"


13,95€

Hang jouw Mac oogschaduwen/blush aan je magneetbord.


Stop de lippenstiften keurig in een wc- rolletje :)

Ik heb deze techniek een jaar geleden gespot op Mascha's site (Beautygloss)
Vond dit heel origineel en wou dit dan ook delen met jullie !




De bekende organizer van de Action !
Er zit niet zoveel in want alles ligt op m'n bureau -_-'

+/-  4 a 5€

En als laatste de opbergbakjes van de Action




Super handig !

Na een beetje opruimen ziet mijn make-uphoekje er zo uit...






Hopelijk hebben jullie iets aan mijn tips ;)

Nog een fijne dag !!
xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.