donderdag 10 mei 2012

Auréline is an addict .. ;)

De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan ...

Gelnagels !!

Mijn nagels zagen er niet meer uit, van om de 2 dagen andere nagellak op te hebben.
Ze waren geel geworden ondanks ik elke keer een basecoat gebruikte.
Ik kon ze ook niet lang houden want mijn nagels waren slap en om de 5 minuten brak er wel eens een stuk af.

Voor school moesten we een aantal dagen stage lopen in een schoonheidsinstituut.
Daar heb ik voor de eerste keer kennis gemaakt met het plaatsen van gelnagels.

Hoe meer dames er kwamen voor gelnagels hoe overtuigender ik was om ze ook te laten zetten.



Ik heb voor een neutrale/subtiele gelkleur gekozen. Zodat ik mijn nagels nog kan lakken. Maar je kan ook een felle gekleurde gel nemen. Je moet juist opletten dat je geen dissolvant met aceton gebruikt.

Deze techniek is zeer geschikt voor de nagelbijters.
Je laat een laagje gel leggen zodat je niet meer aan je nagels kan knabbelen.
En ondertussen kunnen je nagels groeien.

Essie - Licorice

Zoals jullie zien heeft het ook een mooi effect als je nagels gelakt zijn !

Jullie vragen zich waarschijnlijk af hoeveel dit precies kost?
20€ in het instituut waar ik stage liep ( SchoonheidssalonBellina in Melle)    :D

Op eigen nagels:

Clear Gel / of een kleurtje   20€  (dit is wat ik heb laten zetten)
Gellak   20€
French Gel   42€

Verlenging nagels ( dan plakken ze een plastic 'verlengstukje' op je eigen nagels om zo het effect van een lange nagel te verkrijgen)
10 tips gekleurd    52€
10 tips French    52€


P.S  En het is een super lieve dame daar, dus als je in de buurt woont zeker een aanradertje !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.