zaterdag 12 mei 2012

Opening Comma store @ Antwerpen



Op de Antwerpse Meir is de eerste winkel op Belgische bodem van het Duitse kledingmerk Comma geopend.

Mijn eerste 'impressions' van de opening @ Antwerpen die heel goed georganiseerd was door Oona :)










De kleren die er hingen waren allemaal heel kleurrijk, fris en super mooi.
Voor ieder wat wils ;)




Er was zelfs livemuziek voorzien








 De paspoppen hadden leuke combinatie's aan.
Zoals die roze trenchcoat, groene t-shirt en een sjaal met oranje in. Als dat geen geslaagde colorblocking is weet ik het ook niet meer .. 






 Mama vond dit een mooi kleedje (ja inderdaad jullie lezen het goed. Ik heb mijn mama meegenomen naar de opening :p Maaike moest op familiebezoek en ik wou nu ook niet echt alleen gaan. Best leuke quality time eigenlijk. 




 Als je zin had kon je je volledige laten maquilleren .







Als je eens een shopnamiddag plant in Antwerpen mag je zeker niet vergeten de Comma, store binnen te wandelen. Echt een aanrader.


De prijscategorie van dit merk is  wel ok, je hebt er een paar dure stukken bij. Maar dan weet je terug waarvoor je moet sparen e ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.