dinsdag 22 mei 2012

Lush - Pop in the bath

Herinneren jullie nog mijn grote lush haul eind maart? Nee? Check hem HIER dan even.


Vandaag is het de beurt aan een product dat ik puur voor de 'looks' uitkoos. 


Een bubble bar genaamd ' Pop in the bath'.


Zoals de naam zelf al zegt is het een product dat vooral zorgt voor lekker veel schuim in bad.




Je hoeft de bubble bar zeker niet in één keer te verbruiken. Ik heb deze nu in 3 gelijke stukken gebroken.






Zoals je ziet, gewoon onder de kraan houden en het schuim komt vanzelf.


Wanneer je stukje bubblebar volledig verbrokkelt is heb je een zalig maar toch verkwikkend badje met de geur van bergamot, citroen en mandarijn.


Je kan niet geloven hoe blij ik ben dat we EIN-DE_LIJK een bad hebben. Nu heb ik tenminste een geldig excuus om de LUSH te plunderen. :)




Het is geen goedkoop merk, maar jezelf af en toe verwennen kan geen kwaad natuurlijk.
En als je net als ik zuinig bent en de bubble bars in 3 stukken breekt valt het al bij al wel mee.


Prijs 5,50 euro voor 'Pop in the bath', maar het is goedkoper als je via internet op de UK website bestelt.  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.