woensdag 16 mei 2012

Mini shoplog: Mac Hey, sailor!


Vanaf zaterdag 5 mei lag de Hey Sailor! collectie te blinken in de MAC stores.


De laatste tijd komt Mac met zoveel nieuwe collecties uit, ik kan het gewoon niet meer bijhouden ;) En m'n budget ook niet :p .


Mezelf kennende wou ik "gewoon" eens een kijkje gaan nemen, maar bij kijken bleef het natuurlijk niet ! 
Ik ben uiteindelijk met 2 dingetjes naar huis gegaan.





 Nummer 1 : Powerpoint eye pencil - Handforged
Liefde op het eerste zicht ! Een mooi gouden oogpotlood met een koperachtige ' touch'.



Nummer 2: "To The Beach Body Oil  - Man Rays"






Zoals je kan zijn is het een glitterige olie om je zongebruinde teint extra in de verf te zetten.


 Ik ga dit vooral gebruiken op reis, om 's avonds mijn bruine beestenlijf in de glitter-spotlight te zetten !Rauwch !! lol :p ( Ja ok, ik wil ZOMER! Pronto! ) 


Gaan jullie snel nog iets scoren van de Hey, Sailor ! collectie ? Wees er toch wel zo snel mogelijk bij want er waren dezelfde dag al een aantal dingen uitverkocht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.