donderdag 17 mei 2012

Honestbeauty loves Esprit!


Jullie weten het al een tijdje. Ik, Maaike, ben echt een mini-mensje. De volle anderhalve meter groot en graatmager.

Het is dus geen lolletje om te gaan shoppen voor mij. Alles wat ik mooi vind is te groot ( allez, toch bijna).

Waar ik WEL altijd binnenstap en weet dat ik iets kan vinden zijn de winkels van Esprit. Daar vind ik zelf kleding in maat XXS. 

Wist je trouwens dat ik daar ooit zelf weekendwerk deed? Gelukkig in een winkel waar ze enkel mannenkleding hadden want anders was m'n hele loon meteen naar de haaien.

Soit, dat is niet echt waarover ik het exact wil hebben vandaag. Ik wil het vooral hebben over hun zalige webshop.

Ik heb al meermaals besteld bij Esprit en nog nooit klachten gehad. Zelf wanneer ik spullen retour zend is er geen enkel probleem. Je kan dus gerust meerdere maten bestellen als je twijfelt en op je gemak thuis passen. 

Of je kan ook ( zoals ik al gedaan heb) voor Vaderdag meerdere dingen bestellen en de papa daaruit laten kiezen wat hij cadeau wil. 

Nog een heel groot pluspunt aan de webshop is de details van de foto's.

Je kan heel sterk inzoomen als je dat wil en er zijn foto's van VOOR en ACHTER.



Hetzelfde kledingstuk in een andere kleurvariant bekijken is ook geen enkel probleem.


Bij andere webshops heb ik slechte ervaringen gehad met de productomschrijving.

Zo had ik eens een t-shirt besteld dat achteraan een hele open rug bleek te hebben die je niet zag omdat er enkel foto's van de voorzijde te zien waren zonder verder uitleg.

Of had ik eens een blauw topje gezien dat ik in ' Fushia roze' had besteld dat in realiteit eerder babyroze was! 

Van deze afknappers heb je geen last op www.esprit.nl of www.esprit.be .


We me wel opvalt: de Belgjes hoeven GEEN verzendkosten te betalen. De Nederlandse dames moeten 0,95 euro betalen.

Op zich is dat best vreemd, maar anderzijds : 0,95 euro is echt geen geld om de spullen zomaar tot aan je deur geleverd te krijgen toch? Met de brandstofprijzen van tegenwoordig is het zelf goedkoper dan naar de winkel te rijden ;) . 

En nog een leuk weetje: 

En ik weet het niet hoe het bij jullie zit, maar in Belgiƫ heb je verschillende soorten klantenkaarten. Een rode 'gewone' en een zilveren voor de 'big spenders'.

Don't need to tell dat ik een zilveren kaart heb zeker? :p 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.