vrijdag 18 mei 2012

The weddingplanner - final part

Jaja! Morgen is het zover! The very big big day.


Ik heb niet meer zoveel tijd gehad om nog een uitgebreid ' weddingplanner' artikel te schrijven maar ik wou toch even mijn trouwkapsel inspiratie tonen.


Morgen zal het er natuurlijk wat anders uitzien dan dit, omdat er dan ook een diadeem met strassteentjes aan te pas komt en er 'curlies' in m'n haar gedraaid zullen zitten. 









Ik heb dat natuurlijk niet zelf gedaan. M'n lokale kapper waar ik al jaren bij ga heeft dit gedaan.
En lekker handig: hij komt ook naar het trouwfeest. Dus als halverwege de avond een speldje loskomt heb ik mijn rescue-team meteen ter plaatse. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.